مصاحبه آرشیو خبر ها
ایگواین از دیبالا بهتر است

ایگواین از دیبالا بهتر است

مدیر ورزشی یوونتوس، بپه ماروتا اعتراف می کند که گنزالو ایگواین از پائؤلو دیبالا بهتر است و او را یک چهره ی بین الملی توصیف می کند. فصل قبل ناپولی به شکلی غافلگیر کننده یوونتوس را به چالش کشید و در نهایت بانوی پیر موفق به شکست آنها در دو بازی رفت و برگشت شد, حرف های بپه در گفت و گو با ایل ماتینو:

 

پارتنوپی رقیب فرا ― ارزشی ما بود و در بخش اعظمی از لیگ از ما جلوتر بودند، هدف هر دو تیم قهرمانی لیگ بود، اما همه می دانستیم که تنها یک تیم در نهایت برنده ی عنوان قهرمانی خواهد شد. با این همه، باور کنید وقتی می گویم ناپولی فصلی خارق العاده داشت به گزافه نیست. تصور می کنم که در آینده هم نبرد بین این دو تیم خواهد بود. د لورنتیس تیمش را تقویت می کند تا رقابتی تر باشد و ما هم همین کار را خواهیم کرد. فکر می کنم لاجوردی ها باز هم شانس قهرمانی در ایتالیا را دارند.

 

یوونتوس پائولو دیبالا را دارد و ناپولی گنزالو ایگواین را، هر دوی آنها به بازیکنان آرژانتینیشان وابسته هستند.

 

احتمالا این جمله درست است، تصور کردن ناپولی بدون هیگواین سخت است، ما دیبالا را نگه خواهیم داشت، مشخص است. شرم آور است که هر دوی آنها خارجی هستند، اما قهرمانان به این شکل می توانند برای پرستیژ و رشد لیگمان خوب باشند. از من نپرسید که کدامشان بهتر است، چرا که همه ی آمار ها نشان می دهد که بازیکن ناپولی بهتر است. کاری که ایل پیپیتا در این فصل انجام داد فراتر از کلمات است، مردم دیگر صفتی ندارند که در توصیفش بگویند. او امروز در میان بهترین های جهان قرار دارد، یک چهره ی جهانی است، دیبالا بازیکنی عالی است که در سال اول حضورش با ما رفتار شگفت انگیزی از خود بروز داده است و کسی که است که باید جایگاهش را در تیم محکم کند. رقابتی که ما با پارتنوپی داریم بسیار دلپذیر است.

 

او ادامه داد:

 

بازار نقل و انتقالات؟ در حال حاضر تلاش ما حفظ بازیکنان کنونی است، بهتر کردن این تیم دشوار است و ما هیچ علاقه ای به فروش بازیکنانمان نداریم و در روزهای آتی تمدید قرارداد با اورا را رسما اعلام خواهیم کرد. تلاش می کنیم باید 4 بازیکن ایتالیایی و 4 بازیکن از رده های سنی امیدمان در تیم داشته باشند. ما خودمان را تطبیق می دهیم، ایده ی ما مخلوطی از بازیکنان جوان و باتجربه است. ما در سطح انگلستان و اسپانیا نیستیم چرا که در خارج از کشور پول بسیار بیشتری برای سرمایه گذاری هست.

 

سپس از ماروتا در مورد وضعیت خط حمله پرسیدند:

 

نگه داشتن مهاجم اسپانیاییمان برایمان غرورآفرین و رضایتمندانه است، او بازیکن مستعدی است که دارد به یک ستاره تبدیل می شود. ما هرکاری که ممکن باشد برای او می کنیم، اما این به ما بستگی ندارد، چرا که رئآل مادرید می تواند بند بازخریدش را فعال کند، اگر اوضاع بد پیش برود، ما گزینه های دیگر را بررسی می کنیم. آیا کاوانی آلترناتیو ما خواهد بود؟ او بازیکن فوق العاده ای است، اما جدایی او از پاریس بسیار دشوار است. در مورد دومنیکو براردی هم، ما تعهدی شفاهی با ساسولو داریم، و ما اعلام کرده ایم که می خواهیم این اولویت اخلاقیمان را استفاده کنیم، پس بله، این امکان وجود دارد، یووه براردی را خواهد گرفت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: